sábado, 27 de outubro de 2007

El principí: reconeix

Aquesta investigació te com principi temàtic mirar els camins de professors en classes de formació continua amb l'us de les TIC, específicament aquest cas, el camí que professors fan dins els mateixos per poder iniciar una significació del Second Life

Com la investigadora busca el camí d'aquests professors, l'inici metodològic traçat és reconèixer dins el camí de la investigadora el que és la llengua catalana, el que és ser català, les diferencies existents dins l'àmbit del país, entendre el que es i com es fa la formació dels professors catalans, les escoles, quines son les propostes metodològiques actuals.

Com també, per la necessitat de recerca que esta ficada teòricament per els principis de Paulo Freire ( 19973, 1978, 2004,2005) amb la autonomia del aprenent ( professor i alumnat), Vygostky ( 1998, 1987) i la mediació de l`aprenentge i els tres nivells de la aprenentge necessaris per construir un procés educatiu dins un currículum no prescriptiu de Goodson ( 1993, 1995, 2005, 2007).

La investigadora entén que el camí inicia en ella mateixa, entenen el seu procés podrà descriure el procés dels actors que compartir-la'n en ella els seus camis busca`m una metodologia caible per l'ús de un metaverso em 3D.

Doncs aquí inicio jo

2 comentários:

Anônimo disse...

Que pena... Li todas as suas páginas com a maior atenção, para chegar a este final descepcionante? Sem mais comentários, vc simplesmente para de escrever... sem sequer dizer adeus! Não pode então reclamar de falta de atenção do Brasil para com as suas pesquisas ! Acho que a sua atitude sim, é bastante desrespeitosa para com os leitores. Se não foi possível continuar, que tivesse, pelo menos, colocado um final, ou mesmo deletado o blog.

Anônimo disse...

zurich declare receptive ghana talent valanchery experience lugang anjou frequent kalamazoo
lolikneri havaqatsu